środa, 28 lipca 2010

1. Początek

Niah, ależ odkrywczy tytuł posta, prawda?
Heh, przeniosłam się tu, na blospota, pierwszy raz w życiu, z onetu.
Normalnie czuję się jakbym go zdradzała, tyle lat spędziliśmy razem...

No cóż, czas się rozwijać, a blogspot ma fajniejsze layouty. Serio, jestem totalnie ciekawa jak długo tu wytrzymam!

"Natowe śmieci" oznaczają wszystko co dotychczas pisałam na lj, dawałam na photobucketa [akurat tego nie przestanę ^^"], w/w onetowego bloga oraz to czym męczyłam deviantów w żurnalach xD
Czyli ogólnie me "guebokie przemyślenia", pierdoły, szkice, nigdy niewykorzystane pomysły na arty i różne takie ^^

A także Hetalia, dużo Hetalii, jeszcze więcej Hetalii, mojego własnego opowiadania o Desperatach, może troszkę Death Note czy Kuroshitsuji, ale głównie Hetalii. I Feliksa. I PrusPola. Taa, PrusPol...


Zaznaczam od razu, żeby nie było, że będąmogą pojawiać się elementy, sugestie, szkice slashowe/yaoiowe/bxb, bo cóż, lubię shounen-ai ^^
Nie lubisz, nie oglądaj, 'kay?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz