czwartek, 5 sierpnia 2010

3. I miss you, y'know? EEFin much...





Arms are raised above the sky,
But all I want is me

You are there beside the night
But I all I want is me
All I want is me.

Love we know
Comes from inside,
But all I want is me,
All I want is me.

Death we know
Comes to us alive
But all I want is you,

Death we know
Comes to all of us alive
But all I want is you,
All I need is you,
All I want.

Serj Tankian - Elect the Dead

Bo tęsknię mój Jacianku...
Tęsknię jak cholera, słucham Kate Nash - Foundations i Serja, myślę o Tobie i rysuję FrUKi. I nie płaczę. Tak, staram się.

This. Was. The. Best. 32 hours. In. All. My. EEFin. Life.
IN. ALL. LIFE.


o3.o8.2o1o przyjechała, parę godzin spędzonych w biurze mojego taty na oglądaniu FrUKowych slideshowów bez dźwięku niemagłośnikówD<, do końca dnia i pół nocy tulenie się do siebie, FRUKTIME!, kłócenie ['kay, tylko ja się z nią kłóciłam xD] się z gÓpkiem, wmawianie gÓpkowi i jacian, że nie założę obroży ani kocich uszu, FRUKFRUKFRUKFRUKFRUKFRUK chichranie się z Monthy Pythona i LittleKuriboh, gadanie pierdołków, BAKOORA!, opychanie się naleśnikami, czipsami i delicjami, le FRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK, oglądanie slideshowów FrUKowych już Z dźwiękiem, rano leżenie do 12.oo w łóżku i tulenie się bez przerwy, spotkanie z Huku, pruspolowy shake z pruspolowych truskawek, crack-pairing-maker, cińska, ttly polewna, poczta, francuskie hot-dogi xD, dłuuuuuuugie tulenie się na pożegnanie...
Tęsknię... i kocham... *sigh*


♥♥♥Jacian
MasaHuku

Nu, cosplay fem!Rodrysia się szykuje z Huku >D
ale i tak mi smutno, jacian, dlaczego nie zamieszkałaś pod moim łóżkiem? = m =

1 komentarz:

  1. Ja chcę pod twoje łóżko ; A ;
    Bo kocham Cię za bardzo...

    FrUK jest śliczny... a teraz to jest mi totalnie smutno...

    OdpowiedzUsuń